Πολιτική Επιστροφών

/
Πολιτική Επιστροφών

Η ESHOP στηριζοντας το Ηλεκτρονικο Εμποριο σας δινει τη δυνατοτητα, μεσω της πληροτητας των περιγραφων των οποιων αναρτα στις σελιδες της, να απολαμβανετε το προνομιο της αμεσης επαφης με τα προϊοντα που διαθετει απο την οθονη του υπολογιστη σας γρηγορα και ευκολα.
Θελοντας να αναδειξουμε τα οφελη της χρησης του διαδικτυου στις καθημερινες μας αγορες κατωτερω παραθετουμε τους ορους και προϋποθεσεις επιστροφης ελαττωματικων η μη προϊοντων.

Επιστροφες Προϊοντων λογω λαθους παραδοσης

Σε ολες τις περιπτωσεις στις οποιες παραδιδονται αλλα απο τα πωληθεντα, κατα ειδος η ποσοτητα η λειπει ιδιοτητας η οποια εχει προηγουμενως συνομολογηθει εγγραφως με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ ο πελατης επιστρεφει τα προϊοντα προς ελεγχο και διαπιστωση του λαθους.Στην περιπτωση αυτη τα εξοδα επιστροφης των προϊοντων στην εταιρεια καθως και τα εξοδα επαναπροωθησης στον πελατη βαρυνουν την ΕΤΑΙΡΕΙΑ αρκει να τηρειται ο προτεινομενος απο την εταιρεια τροπος επιστροφης.

Επιστροφες ελαττωματικων προϊοντων

Σε περιπτωση που διαπιστωθει οτι το ειδος φερει κατασκευαστικο ελαττωμα, εφοσον αυτο βεβαιωθει απο τον εξουσιοδοτημενο επισκευαστη που παρεχει την εγγυηση καλης λειτουργιας η σε περιπτωση που η ιδια η ΕΤΑΙΡΕΙΑ παρεχει απευθειας την εγγυηση καλης λειτουργιας ισχυουν τα ακολουθα:

  • Η εγγυηση παρεχεται για περιορισμενο χρονικο διαστημα που αναγραφεται στα αναλυτικα χαρακτηριστικα του προϊοντος. Μετα το περας της περιοδου αυτης η επισκευη η αντικατασταση των προϊοντων ειναι δυνατη με επιπλεον χρεωση κατοπιν νεας συμφωνιας με τον πελατη.
  • Η επιστροφη του προς αντικατασταση προϊοντος θα πρεπει να γινεται μαζι με ολα τα εγγραφα τα οποια συνοδευαν το προϊον (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικης κ.ο.κ) και πληρη τη συσκευασια του.Αν προκειται ελαττωμα που διαπιστωθηκε αργοτερα απο την παραδοση και η συσκευασια δεν υπαρχει η επισης αν η συσκευασια του προϊοντος παραληφθηκε απο τους διανομεις κατα την παραδοση του ειδους δεν απαιτειται η συσκευασια του προϊοντος.
  • Η επιστροφη των προϊοντων θα πραγματοποιειται ειτε με προσωπικο και μεταφορικα μεσα της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ειτε μεσω courier, η σε καποιο απο τα καταστηματα που διατηρει η ΕΤΑΙΡΕΙΑ με το εμπορικο σημα “ESHOP” πανελλαδικα. Στις περιπτωσεις επιστροφης μεσω courier, oπελατης βαρυνεται με τα εξοδα της αποστολης προς την ΕΤΑΙΡΕΙΑ και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ βαρυνεται με τα εξοδα αποστολης του αντικατασταθεντος η επισκευασμενου προϊοντος.
  • Μετα την επιστροφη των προϊοντων γινεται ελεγχος του ελαττωματος που αναφερεται απο τον πελατη και στην συνεχεια επικοινωνια μαζι του για ενημερωση του σχετικα με τα αποτελεσματα του ελεγχου.
  • Εφοσον διαπιστωθει το ελαττωμα, πραγματοποιειται επισκευη, η αντικατασταση του προϊοντος, αλλως ακυρωση της συναλλαγης σε περιπτωση που δεν ειναι δυνατη η επισκευη του προϊοντος σε ευλογο χρονο και δεν μπορει να βρεθει απο την ΕΤΑΙΡΕΙΑ αλλο προϊον αντιστοιχων η καλυτερων χαρακτηριστικων η αντιστοιχης αξιας για την αντικατασταση. Σε περιπτωση ακυρωσης της συναλλαγης η επιστροφη των χρηματων της αρχικης αγορας γινεται με τον ιδιο τροπο με τον οποιο ειχε γινει η αρχικη πληρωμη του πελατη προς την ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
  • Ειδικοτερα, σε περιπτωση χρεωσης μεσω πιστωτικης καρτας η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα υποχρεουται να ενημερωσει την εκδοτρια Τραπεζα για την ακυρωση της συναλλαγης και η τραπεζα θα προβει εν συνεχεια σε καθε πραξη που προβλεπεται με βαση τη συμβαση που εχει καταρτισει με τον πελατη χωρις σχετικη ευθυνη της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ πλεον. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ κατοπιν της ενημερωσης αυτης δεν φερει καμια ευθυνη για το χρονο και τον τροπο εκτελεσης του αντιλογισμου, που ρυθμιζεται απο την προμνησθεισα συμβαση. Στην περιπτωση πληρωμης με μετρητα, εαν ο πελατης ειχε επιλεξει την δυνατοτητα “παραλαβη απο το καταστημα”, θα γινεται με επιστροφη των χρηματων του σε αυτον απο οποιοδηποτε καταστημα του δικτυου της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ. Σε περιπτωση πληρωμης με τραπεζικο εμβασμα θα πραγματοποιειται αντιστροφο τραπεζικο εμβασμα απο τους λογαριασμους της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ προς τον πελατη.
  • Σε περιπτωση που τα προϊοντα επιστραφουν κατεστραμμενα η ελλιπη το Ηλεκτρονικο καταστημα εχει το δικαιωμα να ζητησει αποζημιωση απο τον πελατη, το ποσο της οποιας θα καθοριζεται απο την κατασταση των προϊοντων και να προβαινει μονομερως και ανευ ετερου τινος σε ολικο η μερικο συμψηφισμο της απαιτησης του αυτης εναντι του πελατη.

Επιστροφες προϊοντων, τα οποια θεωρουνται ελαττωματικα κατα την παραδοση (DOA)

Η επιστροφη των προϊοντων, τα οποια θεωρουνται ελαττωματικα κατα την παραδοση (DOA) θα γινεται αποδεκτη εντος επτα (7) ημερολογιακων ημερων απο την παραδοση αυτων στον πελατη. Ταυτοχρονα, θα πρεπει το προϊον να μην ειναι κατεστραμμενο και να εχει ολα τα πρωτοτυπα εγγραφα τα οποια συνοδευαν το προϊον (π.χ. Δ.Α.Τ., Απ. Λιανικης κ.ο.κ) και πληρη τη συσκευασια του. Στις περιπτωσεις αυτες ισχυουν τα ακολουθα:

  • Το προϊον παραλαμβανεται και ελεγχεται για την διαπιστωση του αναφερομενου απο τον ΠΕΛΑΤΗ ελαττωματος.
  • Υπο την προϋποθεση οτι θα εχουν προηγουμενως παραληφθει και ελεγχθει αυτα απο την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, θα γινεται αντικατασταση του ειδους με ομοιο καινουριο, η σε περιπτωση μη διαθεσιμοτητας με αλλο καινουργιο προϊον αντιστοιχης ποιοτητας και τιμης, αλλως σε περιπτωση που ο πελατης δεν επιθυμει αντικατασταση, θα πραγματοποιειται επιστροφη των χρηματων της αρχικης αγορας στον πελατη.Η επιστροφη των χρηματων γινεται με τον ιδιο τροπο με τον οποιο ειχε γινει η αρχικη πληρωμη του πελατη προς την ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
  • Ειδικοτερα, σε περιπτωση χρεωσης μεσω πιστωτικης καρτας η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα υποχρεουται να ενημερωσει την εκδοτρια Τραπεζα για την ακυρωση της συναλλαγης και η τραπεζα θα προβει εν συνεχεια σε καθε πραξη που προβλεπεται με βαση τη συμβαση που εχει καταρτισει με τον πελατη χωρις σχετικη ευθυνη της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ πλεον. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ κατοπιν της ενημερωσης αυτης δεν φερει καμια ευθυνη για το χρονο και τον τροπο εκτελεσης του αντιλογισμου, που ρυθμιζεται απο την προμνησθεισα συμβαση. Στην περιπτωση πληρωμης με μετρητα, εαν ο πελατης ειχε επιλεξει την δυνατοτητα “παραλαβη απο το καταστημα”, θα γινεται με επιστροφη των χρηματων του σε αυτον απο οποιοδηποτε καταστημα του δικτυου της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ. Σε περιπτωση πληρωμης με τραπεζικο εμβασμα θα πραγματοποιειται αντιστροφο τραπεζικο εμβασμα απο τους λογαριασμους της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ προς τον πελατη.
  • Τα εξοδα αποστολης τοσο για την επιστροφη των προϊοντων στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ οσο και για την επαναπροωθηση στον ΠΕΛΑΤΗ του αντικατεστημενου προϊοντος βαρυνουν την ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
  • Σε περιπτωση που τα προϊοντα επιστραφουν κατεστραμμενα η ελλιπη το Ηλεκτρονικο καταστημα εχει το δικαιωμα να ζητησει αποζημιωση απο τον πελατη, το ποσο της οποιας θα καθοριζεται απο την κατασταση των προϊοντων και να προβαινει μονομερως και ανευ ετερου τινος σε ολικο η μερικο συμψηφισμο της απαιτησης του αυτης εναντι του πελατη.
  • Στην περιπτωση των κλιματιστικων μηχανηματων,απαιτειται να εχει προηγηθει επισκεψη του τεχνικου του εξουσιοδοτημενου συνεργειου της προμηθευτριας εταιρειας και εγγραφη βεβαιωση περι της διαγνωσης της βλαβης της συσκευης, ετσι ωστε να θεωρηθει οτι το προϊον ηταν ελαττωματικο κατα την παραδοση (DOA).

Επιστροφη μη ελαττωματικων προϊοντων – Δικαιωμα αναιτιολογητης υπαναχωρησης απο τον πελατη

Ο ΠΕΛΑΤΗΣ εχει το δικαιωμα να υπαναχωρησει απο την συμβαση αγορας μεσα σε χρονικο διαστημα 14 ημερολογιακων ημερων απο την ημερομηνια συναψης της συμβασης παροχης υπηρεσιων (οταν προκειται τετοια συμβαση), η απο την παραδοση (οταν προκειται για προϊοντα) και μαλιστα οταν ειναι πολλα προϊοντα στην ιδια παραγγελια απο την παραδοση και του τελευταιου ενω οταν υπαρχει υποχρεωση παραδοσης προϊοντων σε τακτα διαστηματα απο την παραδοση του πρωτου. Η υπαναχωρηση γινεται υπο τις ακολουθες προϋποθεσεις:

  • Η υπαναχωρηση αυτη ειναι αναιτιολογητη και χωρις καμια επιβαρυνση και αν το ειδος εχει ηδη παραδοθει ο πελατης οφειλει να επιστρεψει το προϊον ακριβως στην κατασταση που το παρελαβε, με το συνολο των εξαρτηματων του, των εντυπων που το συνοδευουν και της συσκευασιας του σε αριστη κατασταση. Η επιστροφη του ειδους γινεται δεκτη, μονον εφοσον πρωτα ο αγοραστης εχει εξοφλησει καθε ποσο που επιβαρυνθηκε η εταιρια για την αποστολη του ειδους σε αυτον και τα εξοδα αποστολης για την επιστροφη του ειδους.
  • Η δηλωση υπαναχωρησης ασκειται εγγραφως η και ηλεκτρονικα και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ειναι υποχρεωμενη να αποστειλει επιβεβαιωση της παραλαβης δηλωσης υπαναχωρησης μολις αυτη περιελθει σε αυτην.
  • Κατοπιν της δηλωσης υπαναχωρησης, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ υποχρεουται να αποδωσει το τιμημα που εισεπραξετο πολυ μεσα σε 14 μερες απο την παραλαβη των προϊοντων.
  • Δεν επιστρεφονται τα εξοδα αποστολης παραδοσης αν ο πελατης ειχε επιλεξει τροπο παραδοσης αλλο απο τον φθηνοτερο τυποποιημενο τροπο παραδοσης που προσφερει ο ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
  • Η επιστροφη των χρηματων στον πελατη, θα γινεται με τον ιδιο μεσο με το οποιο ειχε γινει η αρχικη εισπραξη. Συγκεκριμενα στην περιπτωση χρεωσης μεσω πιστωτικης καρτας ως εξης: σε περιπτωση που μεχρι την υπαναχωρηση και επιστροφη του ειδους εχει καταβληθει στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ το τιμημα απο την Τραπεζα, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα υποχρεουται να ενημερωσει την Τραπεζα για την ακυρωση της συναλλαγης και η τραπεζα θα προβει σε καθε πραξη που προβλεπεται με βαση με βαση τη συμβαση που εχει καταρτισει με τον πελατη. Η εταιρεια κατοπιν της ενημερωσης αυτης δεν φερει καμια ευθυνη για το χρονο και τον τροπο εκτελεσης του αντιλογισμου, που ρυθμιζεται απο την προμνησθεισα συμβαση. Στην περιπτωση πληρωμης με μετρητα, εαν ο πελατης ειχε επιλεξει την δυνατοτητα “παραλαβη απο το καταστημα”, θα γινεται με επιστροφη των χρηματων του σε αυτον απο το καταστημα στο οποιο πραγματοποιησε την παραλαβη του προϊοντος. Σε περιπτωση πληρωμης με τραπεζικο εμβασμα η επιστροφη θα γινεται επισης με τραπεζικο εμβασμα στον ιδιο λογαριασμο του πελατη.
  • Ο πελατης ευθυνεται να αποζημιωσει την εταιρεια αν εκανε χρηση αλλη απο εκεινη που ειναι αναγκαια για τη διαπιστωση της φυσης, των χαρακτηριστικων και της λειτουργιας των αγαθων στο διαστημα μεχρι τη δηλωση της υπαναχωρησης. Η διαπιστωση της φυσης, των χαρακτηριστικων και της λειτουργιας των αγαθων θα πρεπει να γινει με βαση την πληροφορηση που παρεχεται πανω στην εξωτερικη συσκευασια καθε προϊοντος, καθως και τις συμπληρωματικες πληροφοριες που παρεχει η εταιρεια και παντως χωρις να ανοιχθει η συσκευασια των προϊοντων και να τεθει σε λειτουργια το αγαθο. Η εταιρεια ειναι προθυμη να ενημερωσει τον πελατη για οποιαδηποτε ερωτηση σχετικα με την φυση και την λειτουργια των προϊοντων παρεχοντας επιπλεον πληροφοριακο υλικο με ηλεκτρονικο η αλλο τροπο. Σε περιπτωση ανοιγματος της συσκευασιας η και θεσης σε λειτουργια των προϊοντων η αξια τους αυτοματως μειωνεται καθως το προϊον χαρακτηριζεται ως μεταχειρισμενο και ο πελατης οφειλει να αποζημιωσει την εταιρεια για την μειωση της αξιας του προϊοντος. Η μειωση της αξιας απο το ανοιγμα της συσκευασιας και επακολουθα απο τον χαρακτηρισμο του προϊοντος ως μεταχειρισμενου εξεταζεται κατα περιπτωση και καθοριζεται απο την εταιρεια και συνηθως ειναι της ταξης του 20%-30%.Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δικαιουται να συμφωνησει με τον πελατη την αποζημιωση της ακομα και με αμοιβαιο συμψηφισμο.
  • Σε περιπτωση που η υπαναχωρηση αφορα παροχη υπηρεσιων, ο πελατης οφειλει να καταβαλει ενα ποσο αναλογο προς τα παρασχεθεντα μεχρι τη δηλωση υπαναχωρησης.
  • Σε περιπτωση που τα προϊοντα επιστραφουν κατεστραμμενα η ελλιπη το Ηλεκτρονικο καταστημα εχει το δικαιωμα να ζητησει αποζημιωση απο τον πελατη, το ποσο της οποιας θα καθοριζεται απο την κατασταση των προϊοντων και να προβαινει μονομερως και ανευ ετερου τινος σε ολικο η μερικο συμψηφισμο της απαιτησης του αυτης εναντι του πελατη.

Εξαιρεσεις απο την υπαναχωρηση

Δεν χωρει υπαναχωρηση σε

  • συμβασεις υπηρεσιων μετα την πληρη παροχη της υπηρεσιας, εαν η εκτελεση αρχισε με την προηγουμενη ρητη συγκαταθεση του πελατη και με την εκ μερους του αναγνωριση οτι θα απωλεσει το δικαιωμα του υπαναχωρησης μολις η συμβαση εκτελεσθει πληρως απο τον προμηθευτη
  • προϊοντα τα οποια δεν ειναι καταλληλα προς επιστροφη, για λογους προστασιας της υγειας η για λογους υγιεινης, και τα οποια εχουν αποσφραγιστει μετα την παραδοση, οπως τα ειδη προσωπικης φροντιδας ( οπως ενδεικτικα και οχι περιοριστικα αποτριχωτικες μηχανες, ξυριστικες – κοπτικες – κουρευτικες μηχανες, βουρτσες, οδοντοβουρτσες και θερμομετρα κ.α.).
  • συμβασεις κατα τις οποιες ο καταναλωτης εχει ζητησει ειδικα επισκεψη απο τον προμηθευτη με σκοπο να πραγματοποιησει επειγουσες επιδιορθωσεις η την εκτελεση εργασιων συντηρησης. Εαν, στην περιπτωση τετοιας επισκεψης, ο προμηθευτης παρασχει υπηρεσιες επιπλεον εκεινων που ζητηθηκαν συγκεκριμενα απο τον καταναλωτη η αγαθα περα απο τα ανταλλακτικα που χρησιμοποιηθηκαν υποχρεωτικα κατα την εκτελεση εργασιων συντηρησης η κατα τις επιδιορθωσεις, το δικαιωμα υπαναχωρησης εφαρμοζεται στις εν λογω προσθετες υπηρεσιες η αγαθα.
  • πωληση σφραγισμενων ηχητικων εγγραφων η σφραγισμενων εγγραφων βιντεο η σφραγισμενου λογισμικου για υπολογιστες, που αποσφραγιστηκαν μετα την παραδοση.

Ασφαλη προϊοντα – Οροι εγγυησης

Τα διατιθεμενα απο την ΕΤΑΙΡΕΙΑ προϊοντα ειναι προϊοντα διαρκειας τα οποια φερουν καθε απαραιτητη πιστοποιηση ασφαλους λειτουργιας. Τα προϊοντα συνοδευονται απο γραπτες οδηγιες χρησης (πλην των απλων στη χρηση προϊοντων) και απο γραπτη εγγυηση καλης λειτουργιας ευλογης διαρκειας, στην ελληνικη γλωσσα. Το εντυπο της εγγυησης περιλαμβανει παντοτε την επωνυμια και τη διευθυνση του εγγυητη, το προϊον στο οποιο αναφερεται η εγγυηση, το ακριβες περιεχομενο της, τη διαρκεια της, την τοπικη εκταση ισχυος της, καθως και τα δικαιωματα που παρεχει το εφαρμοστεο δικαιο. Η εγγυηση της συσκευης εχει διαρκεια συμφωνα με το κατασκευαστη απο την ημερομηνια αγορας της και επιτρεπει τη δωρεαν αποκατασταση του προβληματος, εφ’ οσον πληρουνται οι παρακατω οροι:

  • Να υπαρχει η εγγυηση της αντιπροσωπειας και η αποδειξη αγορας συσκευης.
  • Να μην εχουν αλλοιωθει τα σταθερα στοιχεια της συσκευης ( Σειριακος αριθμος -SerialNo.)
  • Να μην εξαιρειται η βλαβη με βαση το εντυπο της εγγυησης του κατασκευαστη.

 

Διαδικασια επιστροφης

  1. Αν βρισκεστε κοντα στο καταστημα

Σε αυτη την περιπτωση μπορειτε να επισκεφθειτε το καταστημα της περιοχης σας και, αφοτου ελεγχθει η κατασταση του προϊοντος απο τον αρμοδιο υπαλληλο, να σας καθοδηγησει ο ιδιος για τα περαιτερω.

  1. Αν παραλαμβανετε μεσω courier

Σε αυτην την περιπτωση:

  1. Συσκευαζετε το προϊον, σε ενα μεγαλυτερο κουτι ωστε να ειναι προστατευμενο κατα την αποστολη.
  2. Τοποθετειτε μεσα στη συσκευασια την οποια εχετε φτιαξει ενα εγγραφο στο οποιο μας παραθετετε τον τροπο με τον οποιο επιθυμειτε να επιλυσουμε την οικονομικη εκκρεμοτητα, εφοσον το προϊον κριθει ικανο προς επιστροφη.
  3. Αποστελλετε το δεμα, μεσω του πρακτορειου ταχυμεταφορων απο το οποιο παραλαβατε την παραγγελια σας, υποψιν Τμηματος Επιστροφων. Παρακαλουμε σημειωστε οτι τα εξοδα επιστροφης επιβαρυνουν τον πελατη.

Θα θελαμε να σας επισημανουμε πως σε περιπτωση κατα την οποια το προϊον δεν πληροι τους προαναφερθεντες ορους, θα επιστρεφεται στον αποστολεα του με χρεωση του ιδιου.

 

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart